آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي
مطالب مربوط به دروس دوره راهنمايي مانند تاريخ وجغرافيا و اجتماعي و مطالب جالب مانند ديگر همچون مقاله يا تحقيقات دانش آموزي پاور پووينت ها و عكس هاي آموزشي  
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 آموزش مطالعات علوم اجتماعي

 و آدرس

 fardanegar.LoxBlog.com

 لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

در کشور عزیز و زیبای ما ایران که هر گوشه اش چون بهشتی است هر استان یا منطقه را که بنگریم مالامال از این پدیده های جالب وشگفت انگیز است که با ید به آن نیک نگریست.

استان لرستان سرزمینی زیبا و پر رمز و راز با آب و هوای دل پذیر و محصور در کوه های مرتفع در باختر ایران قرار گرفته است. این استان، با وسعت حدود 28559 كیلومتر مربع در غرب ایران قراردارد . لرستان سرزمینی کوهستانی است ارتفاعات برف گیر، آب و هوای مطبوع، دره های عمیق و سرسبز، رودهای پرآب و دایمی با انواع آبزیان، دریاچه ها، تالاب ها، سراب ها، چشمه ها، جنگل ها و مراتع سرسبز با انواع گیاهان خودرو طبیعی و پوششی از درختان بنه، بادام، بلوط و ارس در کوه های گرین کوه، اشترانکوه، مخمل کوه و هشتادپهلو، تخت و بلوران سیمای طبیعی این استان را به وجود آورده و این خطه را به بهشتی ناشناخته تبدیل نموده است. لاله های دشت تیان، شقایق های سفید کوه و لاله های واژگون اشترانکوه همراه با حیات وحش متنوع سبب رونق هر چه بیش تر طبیعی استان لرستان شده است.

در اینجا جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با طبیعت بی بدیل این سرزمین مقاله ای آماده کرده ایم که در قالب یک فایل pdf   قرار گرفته  که از لینک زیر می توانید دریافت نمایید.

برای دریافت فایل کلیک کنید 

 


نظرات شما عزیزان:

حميد مقدسي
ساعت11:09---16 آذر 1389
احسنت بارك اله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جغرافيا
برچسب‌ها: لرستانطبیعتلرستان شناسیتحقیقمقاله
[ ] [ 1:27 ] [ فردانگار ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بنده شجاعي فرد دبير رشته مطالعات علوم اجتماعي هستم.در اينجا شما مطالب جذاب درباره دروس رشته مطالعات علوم اجتماعي خواهيد يافت كه هم براي دانش آموزان و معلمان و ساير افراد علاقه مند مي تواند مفيد و آموزنده باشد.
امکانات وب
میهن بلاگ