آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي

آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي
مطالب مربوط به دروس دوره راهنمايي مانند تاريخ وجغرافيا و اجتماعي و مطالب جالب مانند ديگر همچون مقاله يا تحقيقات دانش آموزي پاور پووينت ها و عكس هاي آموزشي  
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 آموزش مطالعات علوم اجتماعي

 و آدرس

 fardanegar.LoxBlog.com

 لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

جام علمی؛ این ماهواره بصورت مداوم فعالیت‌های خورشید را در تلاش برای کمک به درک بهتر دانشمندان و پیش‌بینی هواشناسی فضا و زمین پیگیری می‌کند.

دانشمندان در بررسی این تصاویر و فیلم از فیلترهای متحرک برای پیگیری انفجارها استفاده می‌کنند که اغلب نتایج مسحورکننده‌ای را بدنبال دارد.

انفجارهای سطحی به نمایش درآمده در این فیلم بیشتر حلقه‌های تاجی یا همان کمانهای عظیم و زیبای مواد خورشیدی هدایت شده با میدانهای مغناطیسی در جو خورشید هستند.

فیلترهای متحرک به توضیح بهتر حلقه‌های تاجی با ایجاد یک تضاد بزرگتر میان انفجارها و دیگر مواد در این فیلم کمک کرده که توسط استودیوی تجسم علمی ناسا ساخته شده است.

افکتهای این فیلترها باعث نمایش خورشید به رنگ بنفش در مقایسه با رنگ نارنجی روشن حلقه‌ها شده‌اند.

به گزارش ایسنا، ناسا در این ویدیو با عنوان «خورشید متحرک» نشان داده که چگونه این تصاویر باعث بهم آمیخته شدن علم و هنر شده است.

همچنین هدف بزرگتر این فیلم، اعطای درک بهتر به دانشمندان در مورد مسیرهای حلقه‌های تاجی بوده که در پیش‌بینی بهتر هواشناسی فضا و تاثیرات آن بر روی فضانوردان و ساکنان زمین کمک خواهد کرد.



 

به نقل از:

http://jamnews.ir 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جغرافيا
برچسب‌ها: علوم اجتماعیخورشیدحلقه تاجینجوم
[ ] [ 14:28 ] [ فردانگار ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بنده شجاعي فرد دبير رشته مطالعات علوم اجتماعي هستم.در اينجا شما مطالب جذاب درباره دروس رشته مطالعات علوم اجتماعي خواهيد يافت كه هم براي دانش آموزان و معلمان و ساير افراد علاقه مند مي تواند مفيد و آموزنده باشد.
امکانات وب
میهن بلاگ