آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي

آموزش دروس مطالعات علوم اجتماعي
مطالب مربوط به دروس دوره راهنمايي مانند تاريخ وجغرافيا و اجتماعي و مطالب جالب مانند ديگر همچون مقاله يا تحقيقات دانش آموزي پاور پووينت ها و عكس هاي آموزشي  
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

 آموزش مطالعات علوم اجتماعي

 و آدرس

 fardanegar.LoxBlog.com

 لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

بررسي و تحليل محتوايي كتب درسي يكي از كارهايي است كه معلمان با انجام آن مي توانند دقيق تر به نكات و ظرايف مطالب كتاب پي برده ،اشكالات كتاب را شناخته و تدريس موثرتر و بهتري داشته باشند .

اینجا براي آشنايي شما دبيران گرامي نمونه اي از تحليل محتوا يي درس هفتم کتاب جغرافیای سال اول دوره راهنمایی را در قرار داده ايم .شما عزيزان در صورت پيشنهادات و انتقادات در جهت راهنمايي ما آن را بيان فرماييد.


برای دریافت فایل کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

حسن رئیس سعدی
ساعت13:05---17 دی 1389
سلام.خسته نباشید.لطف میکنید متن کامل تحلیل راارسال کنید. 091716223691786
پاسخ:دوست بزرگوار این یک نمونه تحلیل درسیه همونطور که اطلاع دارید دروس مطالعات علوم اجتماعی شامل نه کتابه که تحلیل محتوایی اونها بسیار زمان بر هست .البته متن کامل برخی از این کتابها به صورت فایل قابل ویرایش رو بنده از سایت شبکه آموزش دریافت کردم که در آینده برای استفاده همه عزیزان اینجا قرار خواهم داد که میتونید از اون استفاده کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جغرافياگوناگون
برچسب‌ها: تحلیل محتواجغرافیا سال اولدوره راهنمایی
[ ] [ 23:59 ] [ فردانگار ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بنده شجاعي فرد دبير رشته مطالعات علوم اجتماعي هستم.در اينجا شما مطالب جذاب درباره دروس رشته مطالعات علوم اجتماعي خواهيد يافت كه هم براي دانش آموزان و معلمان و ساير افراد علاقه مند مي تواند مفيد و آموزنده باشد.
امکانات وب
میهن بلاگ